קניתם תכשיט יוקרה כבר, לא תאמינו כמה קל לשמור עליו לאורך עשרות שנים

קניתם תכשיט יוקרה כבר, לא תאמינו כמה קל לשמור עליו לאורך עשרות שנים

כשסוף סוף יש לכם את תכשיט החלומות שלכם, אין כמו לבהות בו ביראת כבוד! עם זאת, אל תתנו ליופי להטעות אתכם - עליכם לדאוג לתכשיטים שלכם כדי לשמר את הברק שלהם לשנים הבאות. אתם יודעים שאתה צריך לטפל בדברים שלכם, נכון? 😉

ובכן בואו נתחיל עם איך לטפל בתכשיטי היוקרה שלכם:

1. עשו ביטוח לתכשיטי היוקרה שלכם, פשוט עשה זאת. רכישת תכשיטי יוקרה פירושה התחייבות לטווח ארוך, אז סמכו עלינו: אתם תשמחו שעשיתם זאת.

2. אם תחליטו להסיר את התכשיטים שלכם, שימו לב היכן אתם שמים אותם, אחסנו את תכשיטי היוקרה במקום קריר ויבש. גורמים סביבתיים כמו אור השמש, חמצן ולחות עלולים לפגוע וללכלך את התכשיט שלכם. עדיף לשמור את השתכיטים שלכם במקום מאובטח בקופסת תכשיטים כאשר הוא לא עליכם - ולהפריד בין תכשיטים כדי שלא ישרטו זה את זה!

3. השתדלו לא לגעת באבני התכשיט, אנחנו יודעים, קל יותר להגיד מאשר לעשות. עם זאת, כל נגיעה מוסיפה אבק ושומנים. על ידי נגיעה המנעות מלגעת באבני התכשיט, תוכלו לשמור עליהו נקיים עם פחות תחזוקה.

4. הימנעו מכימיקלים כמו אקונומיקה וכימיקלים אחרים המשמשים לניקוי רציני יותר העלולים להזיק לאבנים. הקפידו על היסודות - סבון כלים ומים חמימים בין 30-55 מעלות, אפילו עבור תכשיטי יוקרה. אתם יכול לנקות את התכשיטים שלכם בעדינות באמצעות מברשת שיניים עם זיפים רכים, אבל אם יש ספק, זכורו שאתם תמיד יכולים לפנות למעצב ממנו רכשתם את התכשיט לקבלת הוראות ניקוי ספציפיות, תוכלו גם להרחיב בנושא בבלוג הזה.

5. קחו את התכשיטים שלכם אחת לכמה שנים למעצב ממנו רכשתם את התכשיט לבדיקת התכשיטים שלכם,לצורך איתור נזקים וכן לספק ניקוי עמוק יותר. בדיקה זו יכולה להאריך מאוד את תוחלת החיים של התכשיטים שלכם, אז אל תדלג על שלב זה!

ענידת תכשיטים יוקרתיים היא רגע מרגש, וטיפול בפריטים זה פשוט חלק מהתהליך. ביצוע הטיפים הפשוטים שלנו יעזור לאביזרים שלך לזרוח זמן רב ככל האפשר.

חזרה לבלוג