איזה טבעות מתאימות לאיזה סוגי אצבעות? כנסו לראות מה הכי מתאים לכם

איזה טבעות מתאימות לאיזה סוגי אצבעות? כנסו לראות מה הכי מתאים לכם

האם אי פעם ראיתם את הטבעת היפה ביותר שיש בזמן שגלשת באינטרנט או כשעשיתם קניות, אבל כשניסיתם אותה, משהו בה נראה... לא משהו? אם כן, ייתכן שצורת הטבעת או גודלה לא היו אידיאליים עבור היד שלכם.

כולנו יודעים שכל גוף הוא ייחודי וסגנונות לבוש מסוימים מחמיאים יותר לסוגי גוף שונים - מסתבר שגם בחירת טבעת לצורת האצבע הייחודית שלכם היא חשובה! טבעות בצורות וגדלים שונים יחמיאו לאנשים מסוימים, וטוב לשים לב לכך בבחירת התכשיט מתאים.

כשזה מגיע לבחירת טבעת שתיראה יפה על האצבע, יש לקחת בחשבון מספר גורמים: צורת התכשיט, גודל התכשיט ועובי הרצועה. הנה כמה הצעות כיצד תוכל לבחור טבעת התואמת לאצבע שלכם:

אצבעות דקות

אם האצבעות שלכם דקות, בחירת אבן קטנה עשויה להיות האפשרות המושלמת להוסיף קצת מימד לידיים שלכם. טבעת עם תכשיט קטן תיראה מעודנת כנגד האצבע שלכם, ותגרום לאצבעות להיראות מלאות ורחבות יותר.

אצבעות עבות

אולי אתם חושבים שיש לכם אצבעות עבות וזה חיסרון, אבל במציאות, יש לעם את ההזדמנות המושלמת להתהדר בתכשיט גדול יותר. כדאי לבחור תכשיט שלא משאיר יותר מדי מקום בצידי האצבע, שכן זה יגרום לאצבע להיראות רחבה עוד יותר. במקום זאת אתם יכולים להחמיא לצורת האצבע שלכם על ידי בחירת תכשיט אליפסי עם רצועה עבה יותר, וגם אפילו עם אבנים צדדיות קטנות יותר המקיפות את האבן הראשית. זה יתן למראה האצבע תחושה טבעית ונינוחה.

אצבעות ארוכות

ארוכי אצבעות עלולים להסתכן במראה גרמי (שילדי) מדי, אבל למזלכם, ישנן טבעות מושלמות שיכולות לשמור על מראה האורך של האצבעות אלגנטי ויפה. אבנים עגולות ומרובעות הן אפשרויות מדהימות עבורכם, כמו כן רצועה עבה יותר - סגנונות אלו מומלצים מפני שהם ממלאים את האצבע ומחמיאים לאורך שלה.

אצבעות קצרות

אנשים עם אצבעות קצרות  הרוצים להימנע מתכשיטים שיקצרו עוד יותר את מראה האצבע - עדיף להימנע מתכשיטים שמנמנים. בחירת רצועה דקה לטבעת שלכם היא דרך טובה לתת אשליה של אורך, מכיוון שהיא תיראה קטנה בהשוואה לאצבע. בנוסף, בחירה בתכשיט בצורת אליפסה או מלבנית מומלצת על פני תכשיט עגול, המציע צורות שונות לאצבעך ומעניק מראה מתארך.

-

בחירת הטבעת המושלמת יכולה להיות תהליך מרגש אך סוחף - עם מבחר בלתי מוגבל של אבנים מדהימות המעטרות טבעות זהב אלגנטיות, קשה לדעת איזה סגנון נראה הכי טוב על האצבע שלכם. למרות שיש כל כך הרבה אפשרויות, אם אתם רוכשים במטרה להחמיא לצורת האצבע והגודל הייחודיים שלכם, האביזרים שלכם יקחו את כל המראה שלכם לשלב הבא.

למרות העצות הללו, ההיבט החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא בחירת טבעת שאתם אוהבים - אם אתם מרגישה בטוחים בתוך התכשיט שלכם, היופי יעלה מעבר לכל טרנד או המלצה!

 

חזרה לבלוג